ا
-
استراتژی تمایز
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
استراتژی سطح کسب و کار
تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
-
استراتژی محصول
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
استراتژی های رقابتی
تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
-
استراتژی های مایلز و اسنو
تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
-
اعداد فازی مثلثی
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
-
انتخاب تامینکننده
مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامینکننده، چند محصوله، و چند دورهای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
ب
-
بازدهی بازارسهام
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
-
برنامهریزی ریاضی مختلط صحیح چند هدفه
مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامینکننده، چند محصوله، و چند دورهای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
-
بورس اوراق بهادار
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
پ
-
پردازش دادههای مشتری
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
ت
-
تجزیه و تحلیل پورتفولیو
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
-
تدوین استراتژی
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
-
توسعهدانشمشتری
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
-
تئوری چشم انداز
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
چ
-
چارچوب جامع تدوین استراتژی
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
-
چرخه عمر مشتری
تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
د
-
دیدگاه مبتنی بر منابع
بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
-
دیدگاه مبتنی بر منابع
تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
-
دریافت دادههای مشتری
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
ر
-
رتباط با مشتریان
تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
-
رضایت مشتری
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
-
رهبری هزینه
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
روش تحقیق آمیخته
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
س
-
سرمایه اطلاعاتی
تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
-
سرمایه دانشی- انسانی
تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
-
سرمایه ناملموس
تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
ش
-
شاخص کل قیمت
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
-
شبکه توزیع
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
ص
-
صندوق سرمایه گذاری
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
ع
-
عدم اطمینان محیطی
تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
-
عملکرد سازمان
بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
-
عوامل پشتیبان خلق ارزش
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
-
عوامل موثر بر عملکرد صندوق
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
غ
-
غربالسازی فازی
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
-
فرآیند تحلیل شبکه
مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامینکننده، چند محصوله، و چند دورهای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
ق
-
قابلیت های بازاریابی
بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
-
قابلیت های بازاریابی
تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
-
قابلیتهای تخصصی-شده بازاریابی
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
قابلیتهای معماری بازاریابی
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
قلمرو محصول
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
ک
-
کانال توزیع
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
-
کیفیت خدمات
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
م
-
ماتریس اهمیت - عملکرد
تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
-
ماتریس جذابیت/ توانمندی کسب وکار
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
-
مدیریت دانش مشتری
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
-
مدیریت زنجیرهی تامین
مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامینکننده، چند محصوله، و چند دورهای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
-
مدل شبکه ای توزیع کالا
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
-
مدل کانو
تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
-
مرکز ملی بازاریابی
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
-
منطق فازی
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
-
مؤسسه مالی و اعتباری مهر
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
ن
-
نسبت سود هر سهم به قیمت
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد