نمایه کلیدواژه ها

ا

  • استراتژی تمایز تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
  • استراتژی سطح کسب و کار تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
  • استراتژی محصول تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
  • استراتژی های رقابتی تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
  • استراتژی های مایلز و اسنو تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
  • اعداد فازی مثلثی کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
  • انتخاب تامین‌کننده مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامین‌کننده، چند محصوله، و چند دوره‌ای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]

ب

  • بازدهی بازارسهام مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
  • برنامه‌ریزی ریاضی مختلط صحیح چند هدفه مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامین‌کننده، چند محصوله، و چند دوره‌ای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
  • بورس اوراق بهادار مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]

پ

ت

  • تجزیه و تحلیل پورتفولیو کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
  • تدوین استراتژی کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
  • توسعه‌دانش‌مشتری بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
  • تئوری چشم انداز مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]

چ

  • چارچوب جامع تدوین استراتژی طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
  • چرخه عمر مشتری تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]

د

  • دیدگاه مبتنی بر منابع بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
  • دیدگاه مبتنی بر منابع تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
  • دریافت داده‌های مشتری بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]

ر

  • رتباط با مشتریان تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
  • رضایت مشتری ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
  • رهبری هزینه تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
  • روش تحقیق آمیخته طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]

س

  • سرمایه اطلاعاتی تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
  • سرمایه دانشی- انسانی تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
  • سرمایه ناملموس تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]

ش

  • شاخص کل قیمت مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
  • شبکه توزیع طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]

ص

  • صندوق سرمایه گذاری اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]

ع

  • عدم اطمینان محیطی تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
  • عملکرد سازمان بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
  • عوامل پشتیبان خلق ارزش ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
  • عوامل موثر بر عملکرد صندوق اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]

غ

  • غربالسازی فازی کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
  • فرآیند تحلیل شبکه مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامین‌کننده، چند محصوله، و چند دوره‌ای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]

ق

  • قابلیت های بازاریابی بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
  • قابلیت های بازاریابی تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
  • قابلیت‌های تخصصی-شده بازاریابی تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
  • قابلیت‌های معماری بازاریابی تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
  • قلمرو محصول تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]

ک

  • کانال توزیع طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
  • کیفیت خدمات ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]

م

  • ماتریس اهمیت - عملکرد تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
  • ماتریس جذابیت/ توانمندی کسب وکار کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
  • مدیریت دانش مشتری بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
  • مدیریت زنجیره‌ی تامین مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامین‌کننده، چند محصوله، و چند دوره‌ای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
  • مدل شبکه ای توزیع کالا طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
  • مدل کانو تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
  • مرکز ملی بازاریابی طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
  • منطق فازی طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
  • مؤسسه مالی و اعتباری مهر ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]

ن

  • نسبت سود هر سهم به قیمت مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]